Diugut, Kereta yang Dirosakkan Pembuli Jalan Raya

Diugut, Kereta yang Dirosakkan Pembuli Jalan Raya


KUALA TERENGGANU - Seorang penyelia harus membayar kerugian kerana keretanya yang dirosakkan seorang lelaki selepas terjadinya salah faham di jalan raya, Jalan Kuala Ibai di sini semalam.

Bukan itu sahaja, pemain berusia 29 tahun itu juga menerima ancaman jenayah yang boleh membahayakan nyawanya.

Dalam insiden itu kira-kira 12:30 malam, mangsa memandu bersendirian sebelum kenderaan bertembung dengan kereta jenis Perodua Kancil.

Tetapi menurut sumber, mangsa masih dipindahkan dan tidak ada kemalangan sebelum meneruskan perjalanan pulang ke rumahnya di Kuala Ibai, di sini.

"Tetapi semasa dia memandu, dia mendapati kereta mengejarnya sebelum mengarahkannya berhenti di kaki lima.

"Menurut arahan itu, mangsa menghentikan kenderaan itu sebelum membuka kaca depan kereta itu tetapi diarahkan keluar dari kenderaan.

"Dalam nada marah dan kuat, suspek berkata ancaman tersebut dan mengarahkan mangsa segera meninggalkan kawasan itu," katanya.

Menurut sumber, meskipun permintaan maaf mangsa, suspek bertindak dengan agresif dengan mengambil kayu di dalam kereta sebelum memukul badan kereta mangsa dan melarikan diri.

Menurut sumber, tidak puas hati dengan tindakan suspek dan prihatin terhadap keselamatan dirinya dan anggota keluarganya yang lain, korban yang dilaporkan di Balai Polis Kuala Terengganu.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Razmi Mohd Gunnos mengesahkan bahawa beliau telah menerima laporan mengenai kejadian tersebut.

Beliau berkata suspek masih sedang diburu dan kes itu disiasat di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan untuk ancaman jenayah dan Seksyen 427 Kanun Keseksaan kerana secara berniat merosakkan kenderaan mangsa.

pinjaman koperasi pinjaman peribadi maybank pinjaman peribadi bsn pinjaman wang berlesen melayu pinjaman peribadi rhb pinjaman aeon pinjaman asb pinjaman wang segera pinjaman duit segera pinjaman duit pinjaman wang pinjaman bank islam pinjaman kenderaan kerajaan pinjaman segera pinjaman kptm pinjaman along pinjaman bank pinjaman aeon credit pinjaman mudah pinjaman kerajaan pinjaman in english pinjaman tanpa slip gaji pinjaman wang tanpa slip gaji